Feriti-va de apa!


„Un scurt material informativ despre pericolele asociate consumului de Apa. Material sponzorizat de Parintii Uniti in Lupta cu Apa.”

Material realizat de Sector 7 si trupa de stand-up comedy Deko.

In caz ca nu te-ai prins, filmuletul priveste „efectele” consumului de apa, din perspectiva reclamelor TV si subliniaza subtil, dar intr-un mod amuzant, diferentele dintre produsul real si produsul prezentat la Tv. For Gods sake, E DOAR APA! In mod paradoxal, mesajele reclamelor nu se axeaza pe calitatile produsului respectiv, ci pe un fir epic sau se agata de o nevoie umana de baza. Astfel omul obisnuit este pacalit, ca daca cumpara apa, cumpara si ceea ce transmite si reclama, respectiv: afectiune, iubire, energie, vitalitate, respect, frumusete, statut social, si asa mai departe. Evil!

Nu uita data viitoare cand cineva iti ofera apa, spune NU!

Reclame

3 gânduri despre „Feriti-va de apa!

  1. Cred că asta se vede cel mai clar în cazul cosmeticelor. În plus, creează şi dependenţă: cu cât te dai mai mult cu ele, devii mai urât (sau mai ales urâtă, că na, e nevoie de o minte de femeie ca să cumperi aşa ceva), şi cu atât te dai mai mult, crezând că te face mai frumoasă.

  2. Simt o usoara nota de misoginism din partea ta… In cultura noastra (occidentala), nici o parte a corpului femeii nu a ramas nealterata sau modificata in vreun fel. Nici o trasatura sau extremitate nu e scutita de arata [sau durerea] imbunatatirii. Pornind de la vobsirea parului, conturarea ochilor cu rimel, gene false, colorarea unghiilor, si terminand cu operatii de marire de sani, liposuctie si alte „imbunatatiri” care necesita interventii chirurgicale, fiecare parte a corpului feminin e susceptibil unei modificari sau alterari. Femeilor le este impusa de catre societate si cultura pop (pop culture – the shit you see on TV) utilizarea machiajului. Inca de mici fetele sunt incurajate sa poarte machiaj. In plus toate tipele care apar la TV in reclame sau filme sunt exagerat de frumoase, atat natural cat si prin alterare computerizata. Astfel femeilor li se introduce in subconstient ideea ca pentru a fi frumoase trebuie sa cumpere si sa foloseasca produse cosmetice. Nu doar femeile cad in capcana asta. Nu vei vedea niciodata la TV o reclama la spuma de ras prezentata de un tip mic, gras si chelios. Iti dai seama ca traim intr-o societate de consum in care esenta existentei tale e sa consumi!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s